Bir galatasaraylı olarak hoşlanmadıgım bir şeyden bahsediyim sizlere,bildiğiniz üzere 27 temmuz günü Metallica ülkemize konser vermek için geldi...iyi gelsinler bakalım gelmelerine birşey demiyorum sözüm konser için Ali Samiyen'e gidenlere hatta gidenleri de geçiyorum Ali Samiyen Stadının önünde saatlerce bekleyenlere...

Bugüne kadar cimbomuzun hangi maçına gittiniz ülenn hangi maçı için öyle saatlerce bilet kuyrugunda beklediniz(yeme içme,kalma vb. herşey dahil buna) hıı sorarım sizlere? Ama Metallica'ya gelince "14 saattir bekliyorum bi 36 saat daha bekle deseler beklerim abi walla" diyenleri görüyoruz... enteresan yaa:)) gidip de o kadar bekleyeceğim hee bi konser için(zaten bilet fiyatları kitlemiştir eminim)...

Ali Samiyen gibi manevi değere sahip bir stada (böyle diyorum çünkü ben kendimi bildim bileli yeni stad projesi var) ilk kez bir konser için gelenleri öylee çadır kurup bekleyenleri kınıyorum,bırakın metallicayı yaa gelin alın kombinenizi maçlara :)

Hayatında cimbom maçı izlememiş elemanlar nasıl da toplandılar Ali Samiyen'de :)

'Eski açık sarı desene' daha güzel olurdu heralde 'never cared for what they do Never cared for what they know And I know' demek yerine :))

not: Fanatik değilim Galatasaray'ın teknik direktörünün ismini dahi bilmiyorum :D

0 Yorum yapılmış

Yorum Gönder