Merhabalar arkadaşlar, ilgimi çeken bir olay da bu alkol meselesi daha doğrusu bu promil falan meselesi,şimdi ben ilgimi çeken dedim diye beni "şarhoş, ayyaş ya da akşamcı" yerine koymayın lütfen... =D

Hani trafikte alkollü araba kullanmak yasak belirli bir promilden sonra, sanıyorum bu sınır 40-60arası birşey olsa gerek tam bilmiyorum bu sınırı geçtikten sürücü dengesini kaybedebilir diye bu sınırı geçen kullanıcıların araç kullanması sakıncalı hatta tehlikelidir ve ölümcül sonuçlar da doğurabilir bundan dolayı ceza kesilir ya... Hani içki bütün kötülüklerin de anasıdır ve düşünmeyi ve mantıklı davranmamızı sağlayan beyinde bir noktaya etki ederek bizleri ne yaptıgımızı bilmez hale getirir ya dedim acaba diyorum insan'ın kendini kaybedene kadar içtiği içkide nasıl diyim yani Tıpçıların öngördüğü sınır 50ise 50promilden sonra insan mantıklı düşünemez ve aynı şekilde yine mantıklı davranamaz kısacası aptallaşır ne yaptıgını bilmez hale gelir ya acaba diyorum bu sınırdan öncesinde kendimizi kaybetmediğimize göre ve az ya da çok mantıklı düşünüp bazı şeylerin iştirakini yapabildiğimize göre bu promil sınırından önceki promil miktarlarında içmek günah mıdır:D:D kendimizi fazla kaybetmiyomuşuz ya:D

Alkol içmeyiniz, eğer içiyorsanız da sorumluluklarınızı bir göz önünden geçirerek içiniz!!!

1 Yorum yapılmış

  1. Adsız  

    Webmaster cok tesekkurler...

    Selamlar Melek

Yorum Gönder