Merhaba arkadaşlar bugun evime sipariş etmiş oldugum ubuntu cd lerim geldi,daha önce de belirtmiştim işte bu linkte ==>> http://hadilanordan.blogspot.com/2007/08/evinize-bedava-linux-cd-si-gnderin.html bakabilirsiniz...



Sonunda Ubuntu cd lerim evime geldi hemde hiçbir ücret ödemem gerekmeden...ama bi nokta canımı sıktı,sitede arkadaşlarıma dağıtarak linux kullanımını artırmamız için istediğiniz sayıda cd isteyebiliyorduk ben 20 tane 32bit 20 tane de 64 bit olmak üzere toplamda 40 cd sipariş etmiştim ama gele gele 2 tane geldi bende arkadaşlarıma da dağıtacaktım sayı dışında herşey güzel...bundan 2 hafta önce sipariş etmiştim bugüne kısmetmiş geldi,eee ne de olsa hollanda dan geliyor biraz uzun sürsün canım=) cd lerin yanında sticker da vermişler ubuntu nun=)

0 Yorum yapılmış

Yorum Gönder