Selam

Bugun kanallar arasında zap yaparken bir film dikkatimi çekti TRT 1 de yayınlananan eski bir türk filmiydi, filmin adını da bilmiyorum filmin ortalarında izlemeye başladıgım için,film tam bir yeşilçam yapımı Başrollerde Hülya Avşar vardı ve filmin jönünün adını da unuttum ama Geçen yıllarda trafik kazası falan yapmıştı,anlayacagın yakışıklı birisi,adını hatırlarsam yazarım buraya...

Konusu biraz garibime gitti filmin daha önce ne gerçekte ne de bir film,tiyatro vs. de duymuşlugum yok böyle bir olayı/konuyu...Neyse birazcık konusuna değinelim;

Başrollerdeki Hülya Avşar o zamanlar İbrahim Tatlıses in uğruna mavi mavi masmavi adlı şarkıyı yazdıgı dönemde ki güzelliğiyle film de yakışıklı jönümüzün pençesine takılıyor gerçi bu pençesi deyimi ne kadar doğrudur ne kadar yerinde bir deyimdir bilemiyeceğim ama içimden öyle geldi zaten filmi izlerseniz ya da izlemişliğiniz duymuşlugnuz varsa jönümüzün Truva filmindeki (türklerin çorum elazığ versiyonu dediklerinden:D) Süleyman gibi birisi bu babayiğit memlekette kız bırakmamış,anlayacagınız filmde adam ırz düşmanı eee haliyle Hülya avşar ' a yazıyor filmde karşılık da buluyor ama jönümüzün amacı saf masum deniz mavisi gözlere sahip kızımızı hain emellerine alet etme yönünde,kız milleti de saf tabi ee adam da köylerinin en yakışıklısı Kadir İnanır ın Yandan yemişi desek ayıp olmaz umarım, güzel kızların peşinden herkes koşar genelde herkes dediğim grup abaza kesimi oluyor ama yakışıklı erkeğin peşinden nice güzel kızlar koşuyor durumda böyle filmde çünkü Hülya Avşar rolünde henüz evlilik çağına gelmiş babasız büyümüş annesiyle yaşayan genç bir kız annesi de dul başka çocugu da yok,annesi de biraz azgın desek yeridir yani... aslında kırkından sonra azanı teneşir...muabbeti var ya o hesap annesi de gözüne kızının aşık oldugu Jönümüzü gözüne kestirmiş,ama jönümüzün kızıyla arasında olan ilişkiden haberi yok...

Annesi jön e çok fena yazıyo,tabi jön de gencecik kız varken,hem amacıda "anladın sen onu" olan bir adam annesini ne yapsın değil mi? ( :D ) uğruna o devirin kıvırcık saçlı İBO sunun bile şarkı yazdıgı Hülya Avşar varken...:D

Annesi jöne bu şekilde yazarken jön kızdan başkasını gözü görmez olmuş artık amacı da belli ırz düşmanının


Annesi,jön ü evlerinin önünden geçerken görüyor ve o sırada börek açıyor,jön kıza mektup yazmış evin önünde bi kayanın altına saklıyor annesi de gizlenerek bakıyo neyapıyo diye...kendisine yazdıgını sanıyor ama okuyunuca kızını sokak ortasında tekme tokak dövüyor,ondan sana yar olmaz falan filan nerdeyse jönü de dövecek kızını dövüyor bi güzel jön den sogutmak için...eee ne de olsa kızı pes ederse meydan kendine kalacak:D:D


Ben böyle bir senaryo ne gördüm ne duydum yaa:S:S devamında ne oldu bilmiyorum ama en son gördüğüm şeyin anne kız aynı anda jönle evlenme sahnelerini hayal etmeleriydi...


Ama ben tv yi izlerken zil çaldı hiç tanımadıgım bir kadınla oğlu geldi annem tanıyormuş onları, ben odama çekildim izleyemedim kadının oğluna matematik anlatmamı istedi benden=) bende mart ayından buyana ilk kez aldım elime defteri kitabı başladım cocuga ders anlatmaya...

Çok zor işmiş yaa,geçti benden:D

not: çocuk 8. sınıfmış oks hazırlanıyormuş;)allah yardım etsin...

0 Yorum yapılmış

Yorum Gönder